GASKİ
Alo 153
Telefonunuzdan 153’ü tuşlayarak 7 gün 24 saat GASKİ Arıza İhbar Servisine ulaşarak Su ve Kanal Arızalarını bildirebilir, Planlı ve Plansız Su Kesinti Bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Su ve Kanal Arıza ekiplerimizin daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmesi için vatandaşlarımızın yapması gerekenler;
- =Arızanın nereden kaynaklandığından tam olarak emin olunuz.
- =Tüm arıza kayıtlarında su abone numarası verilmesi gerekmektedir. 153 Arıza İhbar Servisini aramadan önce su abone numaranızı mutlaka yanınızda bulundurunuz ve güncel adresinizi mahalle, cadde, sokak ve bina numarası olarak bildiriniz.
- =Verilen hizmetlerden herhangi bir ücret alınmamaktadır, ancak parsel içinde meydana gelen arızalarda abonenin borcunun olmaması gerekmektedir.
- =Bina ana rögarlarınızda meydana gelen tıkanmalarda; rögar kapağını ekipler geldiğinde açık duruma getiriniz ve rögar içi katı atıkların mutlaka temizlenmesini sağlayınız.
- =Suyunuz akmıyor ise; sayaç ve bina giriş vanasını kontrol ediniz. 153 Arıza İhbar servisini arayarak 1’e tuşlayın ve oturduğunuz bölgenin suyunun kesik olmadığından emin olunuz.
- =Şebeke içme suyu şikâyetlerinizde; su kokuyor ya da bulanık akıyorsa ve depo suyu kullanmıyorsanız 153 Arıza ihbar servisini arayarak numune aldırabilirsiniz.
Belirtilen tüm istek ve şikayetler, ilgililere anında iletilmekte, tüm görüşmeler kayıt altına alınarak takibi yapılmaktadır.